Néhány hónappal a piacralépését követően nagyobb sebességre kapcsol a fizz.hu. Többek között saját, magyar nyelvű ügyfélszolgálatot és OTP-s áruhitelt kínálnak a magyar vásárlóknak és kereskedőpartnereiknek. Céljuk pedig nem kevesebb, mint hogy néhány éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó piacterévé váljanak – derült ki a vállalat június végén tartott sajtótájékoztatóján.
630 termékcsoportban, több százezer termék található meg a fizz.hu oldalán, ahol a forrólevegős sütőktől kezdve az elektromos rollereken át az okostévékig minden elérhető a fogyasztók számára. Az OTP Csoport leányvállalataként a legfontosabb céljuk, hogy a magyar vásárlók és kereskedők érdekeit tartsák szem előtt, akik szolgáltatásaikban élvezhetik a lokalitás előnyeit.
A legfőbb különbség a többi online piactérrel szemben, hogy a fizz.hu-nál minden nap elérhető, magyar nyelvű ügyfélszolgálat működik, így a vásárlóknak kérdés esetén nem önállóan kell felkeresni a különböző kereskedők ügyfélszolgálatát, hanem a fizz.hu jár el az érdekükben. Az OTP Csoport háttere a garancia arra, hogy rendeléskor a vásárló adatait és pénzét is biztonságban tudhatja. Nem kell azon aggódnia, hogy valóban a megrendelt termék, a kereskedő által ígért minőségben érkezik-e meg. További újítás és egyben egyedi a magyar piacon, hogy a fizz.hu-n a termékek OTP-s áruhitellel is megvásárolhatók, ami nemcsak a fogyasztónak kedvező, hanem a kereskedőnek is, hiszen mindenféle technológiai fejlesztés és hitelintézettel kötött szerződés nélkül értékesítheti a termékeiket áruhitel-konstrukcióban.
A kiváló árak és a széles termékkör mindenki számára adottak, de az OTP-család tagjainak – ide tartoznak mindazok, akik az OTP-nél bankolnak és használják a Kedvezményprogramot, vagy például a Simplepay, az OTP Otthon szolgáltatásait – számos további kedvezmény is elérhető lesz, kuponok vagy akciók formájában.
A fintech előretörése és a technológiai lehetőségek miatt a hagyományos bankok jó pár éve erős nyomásnak vannak kitéve. A piaci pozíció megőrzésének egyik eszköze pedig a diverzifikáció, azaz a nyitás új iparágak felé.
Fotó:fizz.hu
„Valós fogyasztói igényekre szeretnénk reagálni. Azt láttuk, hogy noha számos piactér létezik Magyarországon, ezek mégsem elégítenek ki minden igényt, nem teljes mértékben azt nyújtják, amire a magyar fogyasztóknak szükségük van. A GKID-vel együtt készített kutatás is igazolta számunkra, hogy az e-kereskedelemben a fogyasztóknak kiemelten fontos a megbízhatóság, a biztonság és az elérhetőség. A fizz.hu pedig pontosan ezekre az ügyféligényekre figyelve fejleszti folyamatosan szolgáltatásait.”
Szőcs András,
a fizz.hu ügyvezetője
“Az OTP Csoport eddig is egyedülálló beyond banking szolgáltatásokkal kísérletezett. Minden területen szeretnénk jelen lenni, ahol kihasználhatjuk az OTP kiváló ügyfélismeretét, digitalizációs tapasztalatát. Beléptünk évekkel ezelőtt az egészségügyi és az ingatlan adásvételi piacra, most pedig megvetjük a lábunkat az e-kereskedelemben is, rövidesen pedig az e-kereskedelem meghatározó piactereinek egyik szereplője szeretnének lenni.”
Fischer András,
az OTP Csoport innovációs igazgatója
További rovatainkból:
Története legjobb novemberét zárta az Euronics
Taroltak a tévék, de porszívók, konzolok és szárítógépek is kerültek a kosárba Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert...
Made in…
ÖNMAGÁBAN AZ ÉSZAK-AMERIKAI PIAC ALAKULÁSA NEM BEFOLYÁSOLJA JELENTŐSEN AZ EURÓPAI PIACOK MŰKÖDÉSÉT. A MÁSODIK CIKLUSÁRA KÉSZÜLŐ ÚJ AMERIKAI ELNÖK...
Nagyító alatt – Tefal FV9E50 Ultimate Power Pro
Tesztrovatunkban nem azt vizsgáljuk, hogy a kipróbált készülékek leírásában szereplő műszaki paraméterek mennyire felelnek meg a valóságnak, hanem,...
IFA 2024 I. rész
Videók - IFA 2024 I. rész A fennállásának 100. jubileumát ünneplő IFA 2024-ben is rengeteg újdonságot tatogatott. A rendezvényen számos márka...