Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Játékszenvedély – Termékválogatás gamer egerekből
A gamerpiacon működő különböző elemzőcégek mindig más számokkal rukkolnak elő, de az mindenképpen világos, hogy a szegmens töretlenül fejlődik,...
Gőzsütő avagy sütők gőzfunkcióval
A gőzsütők már egy ideje elérhetőek a magyar piacon is, így a gőzzel történő sütés fogalma már ismert idehaza is, de a készülékkategóriák és az...
Szélesebb megközelítés
A Beko új, a standard 60 centiméternél szélesebb kombinált hűtőszekrénymodellekkel bővíti választékát. Az új paletta zászlóshajó típusa a...
Multifunkcionalitás kompakt méretben
Az Ufesa új kávéfőzője, a Bellagio kompakt mérete ellenére igen sokoldalú. A 22,5 cm magas és 26,5 cm széles készülék 1 literes víztartállyal...

















