Az eMAG és Extreme Digital fúziója utolsó fázisához érkezett, amelynek eredményeként a hivatalos megfogalmazás szerint az Extreme Digital az eMag oldalára költözik. A gyakorlatban ez viszont azt jelenti, hogy előbbi önálló piaci szereplőként tulajdonképpen megszűnik. Ez elsősorban a vásárlóknak lehet újdonság, bár tavaly ősztől azért ők is sejthették, hogy az „együtt fejlődés” valami hasonlóban csúcsosodik majd ki. A két cég belső folyamatainak összehangolása viszont egyáltalán nem új, gyakorlatilag a fúzió 2018-as bejelentése óta ebbe az irányba haladt a két vállalat működése. Azonban az időzítés mindenképpen érdekes. A 2021-es első közös eMAG Extreme Digital Black Friday akciót nem sokkal előzte meg, hogy napvilágot látott a hír, miszerint az Allegro megvásárolja a Mall Groupot. A májustól egyesülő online felületek pedig az említett akvizíció véglegesítéséről szóló hírek megjelenése után nem sokkal vált aktuálissá. Bár lehet, hogy mindez csupán véletlen.
További rovatainkból:
Szívd fel, begyem! – Termékválogatás légtisztítókból
A légtisztító szegmens piaca az utóbbi években kiválóan teljesített, tavaly pedig ugrásszerű növekedésnek indult, az okot pedig nem is olyan nehéz...
Optimális szélességben – Termékválogatás 70+ cm felülfagyasztós hűtőkből
A háztartási nagygépek esetében a leggyakoribb szélesség a 60 cm. Legyen szó mosógépről, felülfagyasztós hűtőről, mosogatógépről, vagy éppen...
Részletekben a lényeg
A Kenwood megújította Easy Chop aprítógépét. Az Easy Chop+ az előd modellhez képest már nem műanyag, hanem üvegtállal rendelkezik, amelynek...
Tucatnyi lehetőség
A Hama új dokkolóállványa (200139) nem csak azért nagyon rugalmas és sokoldalú, mert a négy USB-A-, két USB-C-, egy USB-C-tápellátás, két HDMI-, egy...

















