Májusban nyílik a Meta első fizikai üzlete Kaliforniában, ahol a cég közlése szerint a vállalat hardvertermékeit ismerhetik meg és próbálhatják ki a vásárlók. Az már a bejelentésből is látszik, hogy a viszonylag kicsi, nagyjából 140 négyzetméteres Meta Store elsődleges célja funkcióját tekintve nem egy értékesítési pont, hanem sokkal inkább egy bemutatóterem létrehozása a fizikai világban. A dolog pikantériáját az adja, hogy a Metaverzum, a digitális létezés koncepcióját zászlójára tűző, szinte korlátlan online eléréssel rendelkező cég a fizikai térben is szükségesnek tartja a kapcsolattartást potenciális fogyasztóival. A bolt kialakítása, mint például az interaktív, faltól falig ívelt LED-képernyőfal, illetve a termékek kipróbálását kontextusba helyező szolgáltatások egyik oldalról arra hivatottak, hogy az emberek megtapasztalják, érezzék és alaposabban megismerjék a termékek nyújtotta lehetőségeket. Másik oldalról viszont a Meta Store feladata az is, hogy információkat gyűjtsön és ismereteket szerezzen a vásárlók elvárásait illetően, ami a jövőbeli kiskereskedelmi stratégia alapját jelenthetik a vállalat számára.
További rovatainkból:
Egészségesen, olaj nélkül
Az olaj és zsír nélküli ételkészítésnek egyre nagyobb divatja van Európában, és így Magyarországon is. A kulcsszó a forró levegős technológia és a...
Funkcionalitásra hangolva
Funkció kombinációkA sütőknél az egyik legjellemzőbb terméktulajdonság a sütési funkciók száma. Gyakorlatilag minden modell leírásában szerepel,...
Személyre szabott szóda
A padlóápolás, a konyhai berendezések és a szépségápolási termékek területén nevet szerző SharkNinja alapvetően a tengerentúlon vitézkedik, de egy...
Van olyan, hogy desszert állomás
A Daewoo kiskészüléke ugyanis ezt a kategória nevet kapta, bár lehet, hogy az angolban egészen jól hangzó „Dessert Station” elnevezést nem szó...

















